Monday, September 08, 2008

I kissed a girl

15 comments:

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اختي الفاضله بدي قلك شيءواحد فقط من القراءن الكريم (والتي احصنت فرجها فنفخنا فيها من روحنا وجعلنها وابناءها ايه للعالمين ) وفي ايه تانيه من سوره المؤمنون (الذين هم لفروجهم حافظون*الا علي ازواجهم او مالكت ايمانهم فانهم غير ملومين*)كان بدي قلك ان الله حرم علي المراءه ان تري عوره اختها او الام ان تري عوره ابنتها انما حللها للزوج ان يري عوره زوجته لانه هذا حقه الطبيعي فانا اري انك تشتهي النشساء اكثر من الرجال فمن الممكن ان يحدث شيء بينك وبين امرأه مثلك كماانك تعلمين ان الله في قراءنه الكريم قال(ولوطا اذا قال لقومه اتأتون الفحشه ماسبقكم بها من احد من العالمين *انكم لتأتون الرجال شهوه من دون النساء بل انتم قوم مسرفون)ونا اعرف ردك علي هذه الايه ستقولين ان الله يقصد الرجال فقط الذين يشتهو الرجال وان الله يخص الرجال فقط فطالما ياختي ان الله لن يرضي علي الرجال الذين يشتهو الرجال اذا لن يرضي علي اللنساء التي تشتهي النساء فلموقف نفسه مع اختلاف الجنس وان الله وجد لكل انثي نصيبها في الدنيا وهو الزوج والله ورسوله يحب من يزيد امته فتكاثرو علشان امه محمد تزيد وتذكري دئما ان هناك يوم القيامه الذي ستسألين فيه عن ماصرفت عمرك فيه وانا اعلم جيدا انك تعلمين ان اشتهائك للنساء حرام وامر منهي عنه وانا انصحك بتوجه اللي طبيب نفسي او طبيب يختص بلنساء ربما يكون عندك لخبطه في الهرمونات وتذكري ان الله يراكي

emraamethlya said...

يا استاذ مجهول حسستني إني كل يوم مع واحدة يا عزيزي الموضوع مش كده خالص يبدون ان الأمر إختلط عليك ...أوضح لك بقى أني مينفعش اتجوز بالطريقة المعروفة المعتادة لان اللي بحبها مش راجل أرجو تكون فهمت .... و احب أوضح نقطة أخرى ان لو في إمراة لها ميول مثلية مش معناها إنها كل يوم على علاقة بواحدة أو ان الموضوع جنس غلط كده كش صح المثلية زي كل النساء يعني ممكن يكون فيه إمراة كل يوم مع راجل و إمرأة مثليه مرتبطة بإنسانة بتحبها هي و بس و مرتبطة بها هي و بس قولي بقى مين اللي حافظة لفرجها هنا ؟؟؟؟؟

واحة في الصحراء said...

AND I Kissed A Girl

Anonymous said...

وماذا لو طلعت علينا امرأة تحب أحد الحيوانات وليكن قردا أو حمارا وتود أن تمضي بقية حياتها مع هذا القرد الحمار؟ هذا الانحراف الجنسي موجود عند بعض الناس فهل ننادي له بما تسمينه أنت "الاطار الشرعي" للعلاقة بين الانسان والشمبانزي؟
الشذوذ الجنسي انحراف مرضي مثله في ذلك مثل الافتتان بالحيوانات أو كما يعرف بالانجليزية
bestialism
فما الرأي؟
نترك الحبل علي الغارب ونفتح جوامع تزوج الشواذ مثل كنائس الشواذ في الغرب المتحضر المستنير؟؟؟؟؟؟

انسانه said...

مش عارفه اقولك ايه؟
جرأتك صدمتني.. في الطرح والشوق للمدعوه حبيبتك.. المشكله اننا فعلا بقينا في مجتمع يجاهر بالمعصيه.. رغم ان رسولنا الكريم قال اذا بوليتم فاستتروا
اعتقد الي انتي فيه ده بلوه والا ماكنتش تبقي في صراع مع نفسك وعلاقتك بربنا مش تمام.. انا فاهمه احاسيسك علي فكره.. لاني كان ليا صديقه علي اعتاب المثليه.. شوفت بعنيا اد ايه كانت بتتعذب لما تبعد عنها البنت المختاره.. لم انفك عن نصحها و تشجيعها لزياره الطبيب.. تعرفي فضلت انصحها كام سنه؟ 7 سنين.. طول السنين دي بتتحجج ونا فعلا بحبها.. زي اختي عشان ماتفهميش غلط.. انا الحمدلله رب العالمين بعشق زوجي.. ومتشوقه جداااا لزفافنا..
المهم
صديقتي دي الحمدلله راحت للدكتوره.. بعد جهد جهيد.. لما ابتدت تنتظم في العلاج اتغيرت.. حالتها النفسيه اتصلحت.. وابتدت تشوف الدنيا من منظور تاني.. الموضوع ابتدي يبعد عنها وابتدت تدوس في طريق الشفا جامد اوي..
صاحبتي دي الي ربنا عافااها الحمدلله بتعترف انها كانت غلطانه.. ان الحياه بعد العلاج بجد مختلفه.. مع انها لم تدخل في علاقه جنسيه.. يعني نظرات مسك ايدين مشاعر وخيلات مش اكتر
تخيلي بقي
انتي لو حاولتي تكوني صادقه مع نفسك هتلاقي نفسك رحتي لدكاتره اه
بس من جواكي ماكنتيش عايزه تخفي
عارفه ليه؟
مستحليه الموضوع
نص العلاج في ادراك المريض لمرضه وارادته في الشفا
في الاخر بقولك لو انتي مسلمه
انا بدعي ليكي بظهر الغيب ربنا يهديكي ويشفيكي ويرضيكي
لكن لو انتي علي غير مله الاسلام
بكتفي بتعليقي وربنا الي خلقك يحاسبك مش انا
ورمضان كريم

العباس said...

تدعيلها ايه يا ابلة؟ . دي يهودية
ممنوع الدعوات , ادعي عليها

Anonymous said...

أستاذ مجهول قولي إنت ممكن تصاحب شمبانزي؟
إحنا بتتكلم عن علاقة بين بشر إتنين عاقلين بالغين واخد بالك عاقلين و بالغين يعني مش حيوانات و مش أطفال مع كبار
إتنين ممكن يحصل بينهم حب و تفاهم و بعدين علاقة حميمة
الموضوع مش كله جنس

In The Closet said...

people are going so far from the context...if you hate homo people just stay away from them...just leave us alone..you guys don't understand the issue here..
and yeah by the way..I kissed a girl..and I soooo freakin' like it..

Anonymous said...

كلامك معقول...

العجوز said...

اعانكالله على التعليقات والكلمان المحفوظه الضخمه ....

Words Diva said...

I fell madly in love with a gril... I kissed her... I made love to her... and I SO loved it... and I'm SO proud!

will said...

6K聊天室,080中部人聊天室,聊天室交友,成人聊天室,中部人聊天室,情色聊天室,AV女優,AV,A片,情人薇珍妮,愛情公寓,情色,情色貼圖,情色文學,色情小說,色情,寄情築園小遊戲,AIO交友愛情館,情色電影,一葉情貼圖片區,色情遊戲

言情小說,情色論壇,色情網站,微風成人,成人電影,嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,成人交友,成人圖片,18成人,成人小說,成人圖片區,微風成人區,成人網站,免費影片,色情影片,自拍,hilive,做愛,微風成人,微風論壇,AIO

情趣用品,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,色情,成人影片,色情影片,免費A片

情趣用品,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

egyptian.lesbians said...

i luv this song
i kissed a girl and i liked it

Anonymous said...

استمري هكذا اهم شىء الحب لايهم الجنس

Ahmed Ashraf said...
This comment has been removed by a blog administrator.