الأحد، يناير 22، 2006

مدرستي

أريد ان أكون حرة أريد ان أصرخ بحبها الذي ملاء قلبي أريد أن يعرف الجميع أنها حبيبتي انا محرومة من أن أفعل ذلك لأانني أعيش في مجتمع لا يفهم هذا ... بل هو يفهمه و لكنه ينكره يهمله لا يريده يمكن اكون محظوظه لاني هنا ممكن امشي جنبها و بدان متشابكتان و يمكنني أن أحتصنها و أقبلها دون قلق بس يمكن القلق يبان علي لاني حكون عرفه أني بعمل كده بمشاعر أخرى غير اللي الأخرين متوقعينها طيب و هي إيه المشاعر اللي بتيجي لاي إمراة عندما تقبل أو تحتضن أخرى في السلام مثلا عند اللقاء؟؟؟؟ سؤال محير مقدرش أرد عليه .
قرات مرة أن هناك فضول عند كل إمراة نحو الأخرى و بل قد تتولد مشاعر رغبه و أنجذاب بين النساء حتى لو مش مثليات الكلام كويس و معقول لأن النساء هن الأجمل بالطبع و لا يوجد اجمل منهن و الجمال لا يختلف عليه حد عشان كده ممكن أوي
لما كنت في المدرسه كانت أيام زي الفل كنت بستمتع جدا بقضاء وقتا خاليا تماما من أي مداخلة ذكورية كانت أوقات جميله و أتذكر في سن المراهقة لما كان فيه بنات تشعر بإنجذاب نحوي و تقرب مني تحاول تلمسني كنت بحس بحجات بس مكنتش فهمه إيه ده و لا هم فاهمين طبعا فاكرة كمان لما هي وجهت إهتمام خاص لي كانت مدرستي في الفصل و كانت دائما تأتي عند تختتي أنا فقط لتسالني عمله إيه؟ و تطمئن علي كل يوم و تحدثني حتى خارج الفصل و تطبطب علي كنت مستغربه سلوكها معايا و أحيانا كنت بحس بالحرج من نظرات الأخريات كانت إسمها ليندا كانت من أصول غير مصرية بس أنا كنت بكون مكسوفة أوي و كنت بكلمها بكل إحترام و كنت حطة سد بينا ,أصل هي مدرستي و أنا طالبه عندها .. دلوقتي بقول لنفسي أنا كنت غبيه والله غبيه إزاي مفهمتش مع اني حسيت بس إحنا ديما كده نحس و نحس و بعدين نفهم متاخر بعد فوات الأوان.
حبيبتي وحشتيني أريد أن نجتمع و نظل معا اكثر و اكثر و أن يمنحنا الزمن زمن فوق الزمن حتى لا تنتهي لحظتنا معا و تظل للأبد

هناك 17 تعليقًا:

غير معرف يقول...

صدق اللي قال ان الشذوذ احيانا بيكون سببة تجارب في الصغر

غير معرف يقول...

لااحد يعلم على وجه التحديد السبب وراء كون المرء مثليا .. لاداعى لان تفتى فى اشياء لاتعرفها .. الامر الاخر لاتستخدم كلمة شذوذ لانها دليل على الجهل والديكتاتورية ودليل على انك تعتبر نفسك الحقيقة الوحيدة على الارض وماعداك هو شاذ .. احترم شعور الاخرين واحساسهم وعليك ان تعلم ان المثلية الجنسية ليست اختيارا شخصيا ..؟

غير معرف يقول...

مع احترامى وتقديرى لحريتك الشخصية هل يمكنك ان تفهمينا ماهى مشاعر المرأة المثلية تجاه الرجل وهل مهاجمة الذكورة مسألة عقلية ثقافية ام انها مسألة تتعلق بالغريزة .. اسألك لاننى اريد ان افهم ..؟

نــــــــدي يقول...

واللهي انا رايي انك تلغي الانومينس دا اصل الدنيا بتتلبخ وبلوجك فرصه لممارسة الغباء
--------
مساء الفل
منوره

غير معرف يقول...

ارحموا الشباب الهيجان يا ولاد اللبوة

اسرائيل نايكانا و أمريكا طحنا المسلمين و دول يقولوا شذوذ و مثلية


عايزين لقمة ناكلها و مرة صالحة نتجوزها و نجاهد فى سبيل الله ....


ارحمونا من الأفكار الشاذة و الحنينة

غير معرف يقول...

ارحموا الشباب الهيجان يا ولاد اللبوة

مش لايقين غير الشذوذ يا متناكبن

أبوكى و امك مربوكيش على الاسلام يا معرصة


مصطفى
yooyaa@hotmail.com

غير معرف يقول...

السؤال ، مادام انتي واثقة من نفسك ومن اللي بتعملية واللي بتحبيه.. بتعرضي تجربتك ليه؟

واحده زيك المفروض تشوف حياتها وحبيباتها وتبعد عن عرض احاسسها كأنها بتعرض حاجة مش طبيعية.

بتعرضي مشاعرك ليه هو ده السؤال.

تحية!

غير معرف يقول...

مدونة لامراءة مثاليه

لا بجد حاجه جميله الانسه ولا المدام (مش عارف اطلق عليها ايه) صاحبة المدونه
ايه سبب ميولك للانثى الى زيك ؟
هتقولى الحب !
ماشى الحب . انتى تعرفى ايه عن الحب ؟
هو الحب رعشه وانقباضه بتوصليلها انتى وواحده زيك ؟ هو ده عندك الحب
الحب بيضمن الاستمراريه ازاى العالم هيستمر لو كل النسوان بقوا زيك مثاليات
خلاص ملقتيش راجل يحسسك بكل الى عايزاه من حب وحنان عشان تلجائى لواحده انثى زيك ؟
احكيلى عن تجاربك الاولى فى المثاليه وانتى صغيره ؟
واول عملية تحرش جنسى مريتى بيها؟
واكتر واحد بتكرهيه من الرجاله ؟
جاوبى بينك وبين نفسك بلاش تفضحى نفسك وهتعرفى انتى مثاليه ليه وروحى لدكتور نفسى يعالجك احسن بدل متفضلى حيوانه متنكره بصورة الانسانيه

almohager يقول...

انا بحييكى ومتفق معاكى فى كل حاجة
ولازم هيجى اليوم اللى ناخد فيه حريتنا
البلوج بتاعى methlyaandgay.blogspot.com
وايميلى
love_story_0102002@yahoo.com
ارجو منك التواصل

غير معرف يقول...

ان معاكي في كل حاقه والي مش عقبه يخبط نفوخه في الحيط

salem_alomda يقول...

انا اتمنى لكى الحب

غير معرف يقول...

الحب لكل العالم

salem_alomda يقول...

ولكن
.......................

غير معرف يقول...

طيب ممكن نعرف ايه اللي يشبع رغبتك الجنسية من بنت زيك اي زاي بتستبدلوا الذكر

غير معرف يقول...

انا نفس حالتك بس للصبيان وما حدش فهمني اموت فيهم وهم كمان كده بس من يفهمننا

محمد الخطيب يقول...

قد يكون اهتمام مرستك بك هو اهتمام استاذة بتلميذتها التى هى فى سن ابتها وليس كما تتصورين انتى الان فعندما يخطى الانسان يظن ان الجميع ايضا على نفس الخطا

غير معرف يقول...

في البداية اود ان اعبر عن اعجابي بشجاعتك و تعبيرك الرائع فعلا انت انسانة مرهفة المشاعر والحس
انا مراهقة لا اعلم ان كنت مثلية ام ه>ه مرحلة و ستمر ولكني لن انسى انجدابي لأجمل فتاة اشاهدها في حياتي ابتسامتها رقتها حلاوتها انها مغناطيس يجدبني
انما اكتشفت اني لن اكون لها لكن سرعان ما ستنتهي علاقتنا و يعتريها الملل واخيرا يعم الندم والحسرة ليتني نسيتها قابلت اجمل منها فتاة دات عينين زرقاوين قابلتها في مركز الشرطة من اجل البصمات قد يكون لقائي بها لحظة لكن التواصل الغير العادي بيننا أرهقني و أسعدني فقد كانت تنظر الي بتمعن كأنها تقبلني بعينيها
فسؤالي
ان كنت انجدب للجمال
فلمادا انجدب للجميلات وليس الوسيمين
لمادا اشعر باني اتواصل واحس بكل فتاة لمادا اتمتع بلمس فتاة
و انتظر جوابك